سیستم عامل و برنامه نویسی و اخبار

سیستم عامل و برنامه نویسی خلاصه از شیر مرغ تا جون ادمی زاد

سیستم عامل و برنامه نویسی و اخبار

سیستم عامل و برنامه نویسی خلاصه از شیر مرغ تا جون ادمی زاد

MP3 Combo player

سلام

 

امروز مىخوام در باره یکی از وسایلی که تو بازار کامپیوتر خیلی گرم (مد شده) گرفته واستون بگم.

 

در حال حاضر MP3 Combo player ها بازار کامپیوتر را تصرف کردن به طوری که مىتوان گفت هشتاد درصد فروش را به خود اختصاص داده اند.

 

خوب، حالا می خوام در باره اینا کم توضیح بدهم.همان طور که مىدونید هسته اصلی این وسایل فلش ممورى مىباشد که کلیه عملیات را به عهده دارد.بد نیست کمى در باره این تراشه جالب توضیح بدهم.   


"فلش مموری" یک نوع از تراشه‌های حافظه فقط خواندنی قابل برنامه‌ریزی پاک کردنی می‌باشد ولی خیلی سریعتر از آن کل تراشه را پاک و دوباره می‌نویسد. از یک شبکه شطرنجی که از دو دسته خط موازی و عمود بر یکدیگر و یک باتری‌ که دو ترانزیستور در هر تقاطع دارد درست شده است که این دو ترانزیستور به وسیله یک لایه نازک اکسید از هم جدا می‌باشند.

 

حالا چى بخریم!!!!

همان طور که مىدانید ُSony یکی از کمپانی های ساخت سخت افزار و لوازم برقی می‌باشد که متاسفانه مارک های مشابه و تقلبی ان زیاد است ولی من پیشنهاد می کنم از Samsung که

در ایران هم نمایندگی های معتبری دارد استفاده کنید.

ولی اگه این مارک ها شما را رازی نمی کنه (مثل من) پیشنهاد مىکنم از GenX استفاده کنید

در حال حاضر من خودم هم از این MP3 player استفاده مىنکم و رازی هم بوده ام.

یه سری به سایتش بزنید حال می‌ده.

 

پیشاپیش از نظراتتون متشکرم.

تا تاپیک بعدی بای.

نمایی از ترجمه برنامه OpenOffice به فارسی


اخبار با توجه به پروژه ترجمه برنامه قدرتمند و محبوب OpenOffice به فارسی - اسکرین شات هایی از پروژه فارسی سازی برنامه متن باز OpenOffice جهت اطلاع و نظر دوستان اعلام می گردد٬ با توجه به اینکه این پروژه بدون همکاری و نظر دوستان خالی از اشکال نبوده و نخواهد بود از کلیه علاقمندان تقاضا می شود نظرات و پیشنهادات ارزنده و سازنده خود را جهت بهبود و اشکال زدایی آن به آدرس matarodi@gmail.com ارسال نمایند. اینجانب از راه دور دست کلیه پیشنهاد دهنده گان را به گرمی می فشارم. نمای اول | نمای دوم | نمای سوم .

تورهای تصویری سیستم عامل ها

آموزش تورهای تصویری نماهای مختلفی از سیستم عاملها و یا نرم افزارها هستند که به شدت مورد علاقه هر کاربری مخصوصا مبتدیان می باشند. در این تور ها معمولا سعی شده است نماهای ظاهری و امکانات سیستم ها و یا قابلیتها و نحوه نصب به کاربران معرفی و ارائه می شود.یکی از بهترین سایت های ارائه دهنده تورهای تصویری ٬ تورهایی برای سیستم های همچون Miniknoppix و یا SUSE 10 ارائه نموده است. که برای مبتدیان و علاقه مندان به آن می تواند بسیار مفید یاشد. برای مشاهده تور تصویری مینی کناپکس اینجا و برای مشاهده تور تصویری SUSE 10 اینجا را کلیک کنید.