سیستم عامل و برنامه نویسی و اخبار

سیستم عامل و برنامه نویسی خلاصه از شیر مرغ تا جون ادمی زاد

سیستم عامل و برنامه نویسی و اخبار

سیستم عامل و برنامه نویسی خلاصه از شیر مرغ تا جون ادمی زاد

بابا دمتون گرم

سلام
امروز دادشم نظرات شما عزیزان که لطف فرموده بودین و مارا شرمنده کرده بودین مطالعه می‌کردم

خیلی بهم حال داد، آخه می خواستم دیگه وبلاگ تعطیل کنم آخه هم خیلی سوت و کور بود هم

می خواستم بشینم پای درس و از این حرفا.

بگزیم، تو این همه نظرات آقا مهیار دوست عزیز و گرامی بیشتر از همه بهم حال داد.در همین از ایشان

و بقیه عزیزان تشکر و قدانی می کنم. و همچنین میدریت بلاک اسکای که این خانواده بزرگ را گرد هم آورد.

امید واران ضحمات شما غزیزان را جبران کنم.


با تشکر فراوان مدیر وبلاگ

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 5 دی 1384 ساعت 10:54 ق.ظ http://www.llee.blogsky.com

سلام دوست عزیز
در مورد تبادل لینک میخواستم با شما صحبت کنم. اگر امکان دارد،لینک وبلاگ مرا در وب زیبایتان قرار دهید.
با تشکر

مهیار چهارشنبه 7 دی 1384 ساعت 05:33 ب.ظ http://prk.blogsky.com

سلام دوست خوبم
امیدوارم که خوب و خوش و سلامت باشی
واقعا از شما ممنونم که به وبلاگ من لینک دادین و یه پیشنهاد هم برات دارم من شماره موبایلم رو به شما میدم اگه لطف کنید این نظر رو تایید نکنید و شماره موبایل من رو بردارید
ممنون میشم
۰۹۱۲۳۴۴۱۲۸۳
اگه با من یه تماس کوچولو بگیری ممنونت میشم
قربان تو
مهیار
بای

سلام خوبی :
خیلی باحالی در مورد ویسیور هم بنویس خیلی میخامت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد